woensdag 11 februari 2015

Zomaar wat familie foto's


Onze zwarte kater (@Dotcom, zo genoemd omdat hij als kitten, opgerold als een grote zwarte stip, het liefst onderin de computer lag te slapen), die zonder twijfel en met de nodige dosis kattenarrogantie, op het allerbeste plekje van het huis gaat liggen. Dat ik zo niet kan handwerken, lijkt hem niet te deren. Volgende keer leg ik mijn quilt niet meer boven op mijn haakmandje!




Maks wil heel graag leren naaien. Vorige keer heeft hij op mijn oude Husqvarna gewerkt, maar die heeft na 5 jaar stilstand, eigenlijk eerst een beurt nodig. Nu stikt hij niet erg gelijkmatig. Vorige week heeft hij op mijn Pfaff genaaid. Een steuntje voor de tablet. Alleen het stiksel langs de vulling heb ik voor hem gedaan. Hij kan verbazend netjes werken! Nu wil hij graag een eigen machine, hij vindt die van de Ikea wel wat. Harry heeft al gebeld met de naaimachine handel, we kunnen mijn oude Husqvarna ook inruilen op een leuk, eenvoudig machientje voor hem. Hij is helemaal blij! (Ik hoop stiekem dat het machientje niet te veel vermogen heeft, dan kan hij ook mee naar de camping... of ben ik nu heel erg?)

Voorkant, ingebruik.


de achterkant met knoop.


Echt handwerk!

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk toch die kinderen die de vrijheid krijgen om te mogen naaien een dat ze er zoveel plezier in hebben! Haha je laatste opmerking, heel slim ;) maar ja wie gaat er dan achter zitten op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk toch die kinderen die de vrijheid krijgen om te mogen naaien een dat ze er zoveel plezier in hebben! Haha je laatste opmerking, heel slim ;) maar ja wie gaat er dan achter zitten op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen