dinsdag 18 april 2017

Nieuwe koningsdag shirts in de maak.

Vandaag begin ik met het overtrekken van de patronen voor de nieuwe shirts. Ik wam van het weekend hele leuke stof tegen en in een opwelling heb ik het gekocht. de oude oranje shirts van de jongens waren te klein en verwassen. En ze lopen vrijdag wel graag in stijl!

Nu zit ik alleen met een twijfel moment. De schouderpas in het patroon wordt eigenlijk van twee kleuren stof gemaakt. Ik wil de mijne zwart maken. Nu wil ik op de naad van die pas, dus tussen de twee schouderpassen in, een oranje accent maken. Zal ik dat doen met een strookje van de oranje stof? of met een paspelbandje? Ik ben bang dat de rek er uitgaat met een paspelbandje?



1 opmerking:

  1. Hey, ik zou ook geen paspelbandje gebruiken, tenzij je zo'n elastisch neemt. Dat bestaat ook. Of gewoon een stukje tricot.

    BeantwoordenVerwijderen